Saturday, May 30, 2009

hari terakhir sem...Gud Luck Guys 4 Practicum!!!

Semalm hari terakhir sem..besh nyer!!..ada perhimpunan pagi..perhimpunan hari terakhir sem..kol 7.45 start..tp aku ngan k.husna sampai dlm kol 8..eheh..mlm td tdo lambat sbb packing nak balik dah..pas perhimpunan nak balik dah..besh!!..

Pastu d ceramah motivasi oleh lect, en Eow..pasal disiplin..ahaha..sbb kami sumer lewat lah tuh..
pastu ada ceramah pasal global warming..ngan persembahan dr adik2 pismp pengajian melayu pasal kemerdekaan...tp mcm peliks sket pasal bln 5..ehehe...tunggu bln 8 ek dik..:D

pastu...ada ceramah sket dr en Awang Lokey...pasal praktikum (i know..nama dia peliks sket)..kami nih punyalah mengantuk..penat sbb smlm tdo lambat..pastu bangun awal..ko 2 tdo..kol 5.30 bangun..pastu hari nih nak drive balik plaks tuh..huhuhu...aku risau gaks sbb nak balik sorang2 nih wpon drive ngan k.husna..huhuhu...

opps..lupa nak bgtau..hari khamis, kami sumer g makan ramai2 kat Pizza Hut..special delivery...ehe..sbb Akash, vege. So..kami sumer dpat tahu yg kelas ptg tuh..klas psikologi n klas practicum kesel..apalagik..terus lah makan llunch..
Jumpa kat Sunway Carnival..aku sempat tuka baju..ehehe..aku nak berpakaian baju kurung berjalan2??...huhuhu..sngt susah laa...huhuhu..hilang lah macho aku..ahahaha..poyo lah arfah..


:: tunggu makanan ::

kami sumer makan pizza..besh..suasana yg besh..seronok jer..hilang tensi..


:: makan2...jemput2..::


:: pedang garfu ::


:: kami sumer TESL KPLI PI/MT/MU IPTB 09 ::

pastu aku ngan k.husna ngan intan g karaoke kt atas sunway tuh..amp apatah nama dia..reger student 5 hinggit 3 jam..
masuk2 bilik tuh...tmpt duduk dia cozy sngt..tv..lcd screen 32 inch...giler gedabak..huhuhu...pastu dia bg minum free..aku ode air mineral jer..sbb nak menyanyi kan..ehee
masuk kol 2.50..kuar kol 5.50..mmg havoc nyanyi..sampai dah x da suara dah..

kami nyanyi dr lagu pop..ke lagu rock..ke lagu nasyid tuh...(dlm karaoke??)...aahahha
sampai dah kering suara tuh..suara pown serak..ahaha

patu balik..g makan...kemas barang..ahaha

then..sambung balik cerita hari jumaat...ehehe

pastu pas kemas2 masuk barang2 dlm bag..around kol 2.30 baru bertolak dr iptb..aku ngan k.husna bawak biasa2 jer..aku dah janji nak folo kete dia dari belakang..ehehe...tp x lah slow pon..kami rempit dlm 120 jer..tp kadang2 tuh over limit gaks aa coz time aku nak potong tuh laa..ada kete folo dekat..nak x nak kene speed gaks laa...sampai 140..sib baik kete berat..byk barang..kalo x..mau mcm nak terbang jer...ahaha

pastu kami singgah makan sat kt sg perak n tapah sbb aku nak g toilet..ahahaha
pastu...akk husna msg aku kata dia nak masuk lebuhraya guthrie..so..dia tanya aku "okeh x sorang2 nih?"

aku pon dgn bangga pon menjawab " oke"...dgn tanpa kerisauan..tp di situlah bermulanya..kesesatan...huhuhuhu.....mlm yg menakutkan..aahaha

aku pon kuarlah exit kepong, sg buloh..pastu aku folo lah signboard...tp ntah man tang aku silap pon x perasan..aku mcm x jumpa pon kepong...
dorm-mate aku bgtau, masuk exit tuh..straight jer...sampai kuar kat bt caves..aku x jumpa pon..masuk2 jalan dia mcm jalan pekan koboi jer..ahaha..
aku dah cuak..aku col k.husna..tanya dia...dia kata aku dah salah tuh..tuh nak hala k.slangor..aku col mmg aku..bdk kepong..tanya dia..dia pon kata ikut arah kuang..


:: sempat lagik amek pic dr dlm kete...::

pastu aku nmpk signboard hiway..k.husna kata amek hiway ke arah klia..pastu aku terlepas masuk hiway..dah..lg cuak aku..dah la malam pulak tuh..huhuhu...minyak aku dah berklip2 dah tanda nak abis..huhuhu..aku dah la x kenal jalan nih..mana nak cari stetsen petronas..
sapa2 yg col aku tanya psl aku pon aku dah x nak layan sngt..tanya jer.."ntah..x tahu"..huhuhuhu...aku dah resah..cuak..mcm nak nangis pon ada..(actually dah mengalir pown..ahahah)..

sib baik lah aku ternampak petronas...tp x jumpa jalan nak ke sana..sbb dia x leh u-turn..huhuhu..aku dah giler resah gelisah...huhuhu...pastu sib baik ada round about..aku pon patah balik ke arah petronas dgn harapan..jgnlah ko berenti sblom sampai ke station tuh...
sib aku sngt baik jer..alhamdulillah...selamat sampai...n aku pon isilah minyak..isi byk2 sket..incase aku sesat lagik..
pastu aku just folo signboard..hiway kl..akhirnya sampai jugak...huhuhuhu...aku keluar kat hiway yg dr arah sg buluh...td kire aku round dalam bndr sg buloh...pj..subang..manalah aku terlepas nih...huhuhu

pastu aku amek lebuhraya duke..sbb aku tau situ leh tempbus mpai sentul..sib baik lah...aku selamat sampai..
mlm tuh sampai..aku angkut barang..then mandi..tido terus..huhuhu...

skrg aku tgh bercuti...selama 3 minggu...dok lah rumah..now abg ngan kak ita ngan aqeef ada kat sini...ehehe..ada budak comey..

No comments: