Sunday, May 17, 2009

Berehat selepas berassignments..

Salam...wassap2..

huhu..penat n sungguh stress minggu lepas..skrg minggu nih dah lege sket..

dah la aku batuk kan..huhu..nak menyiapkan assignments yg berhambak tuh..(bagi dah lama..buat jer x..eheh..pdn muka sndri)

Starts hari isnin..kene prepare ABM (alat bantu mengajar) utk micro teaching Muzik..ktorng aja nyanyian lagu 'Melawat Musim Menuai'..x tahu lagu dia?..nih aku bg lirik dia

Lihat jauh nun disana..
tekun petani kerja..
buah padi masak kuning..
isteri kerjasama...

potong memotong membanting padinya
bercerailah tangkai jerami...
dulu padi ditumbuk indang tampi
kini mesin jadi pengganti..

tuh laa lirik dia..

{ada masa yg sama..hari selasa kene hantar assignment pj plaks..huhu..n siap skali ngan praktikel plaks..huhu..nak kene wat 10 lokomotor ngan 10 nonlokomotor..huhu..so..mlm tuh mmg x tdo sngt ler..slm 3 jam jer tdo..hahaha..sapa suh wat keje last minit kan..ehehe

Tapi..biler dah nak prepare hr selasa tuh..tbe2 x jadi plaks..en.Azzat, lect Muzik kenselkan class..huhu..x jadiklah micro teaching..then Pn Rohayah plaks ada hal lain..x jadi wat praktikel...hahaha..nak kata sia2 x tdo mlm pon x leh gaks..sbb lege lah jugak assignment dah siap..

Then hari rabu kene submit Intel plaks..so..hari selasa malam tuh mmg x tdo lah jugak..ahahaha..nak siapkan rph, abm Intel pulak..
Hari Khamis mlm berjaga utk siapkan PGS sbb nak kene hantar hr Jumaat...ahahaha

So senang citer...meh aku wat diagram...

Mlm Isnin (PJ ngan Muzik) ----------> Mlm Selasa (Intel) ---------> Mlm Rabu (Futsal) -------->Mlm Khamis (PGS)

ha..tulah..
so hari Jumaat..ngan x sabarnya..nak balik KL..yezzaa...tiket pon dah beli...
Kami percepatkan kelas Mr.Khor sbb nak lepas kelas Pn Ching boleh balik awal..x lah balik kelas kol 5.45..huhuhu..

So..kelas Mr.Khor kol 12.15 until 1.30..then....tbe2 Pn Ching msg..dia x da hr nih..apa lagik..BALIK!!!...ehehhe..seronok giler..ehehehe...
tikel bas beli kol 6..rushing2..time tuh dah kol 1.45..nak keja bas kol 3 ptg..ehehe
Then g Btworth d anta oleh K.Husna..aku ngan Intan pon tuka tiket kol 3.00..sib baik ada seat kosong..huhuhu..alhamdulillah..

Sampai dlm kol 8 lah jugak....tp kira okeh la berbanding nek bas kol 6..kol 10 lebih sampai kan..awal lah jugak..

Then hari aku balik..my sis bgtau..my mom kene masuk wad coz hi blood pressure...mcm terkejut..mmg derang x nak bgtau pon..sbb nnt risau aku drive balik sorang2 mlm2...
Patutlah aku on Thursday tuh mcm x sedap hati..mcm gelisah semacam jer..sampai aku wat keje giler..drive kat hiway sorang2..wpon dah d forbid oleh ayah aku..tp ntahla...dah rasa tension..huhuhu...but i don know what..huhu..tepon sis dia ckp elok jer..aku ingat hr tuh mungkin coz too many assignmt kot...

So..my mom is oke now..except she has to go for regular check up n take medication..the doc said that its not normal coz she didnt feel any dizzyness nor hardly breath...mcm ner tuh?
huhu...but alhamdulillah sngt..my mom sihat...huhu..i just cant go through this session yet...not..not yet..pray for Allah...don't!!..huhuu...

Then hari sabtu..aku g kuar tgk wayang...ada org tuh blanjer aku makan sushi king...1st time aku mkn yg atas para ousing2 tuh...biasa mkn set..eheh..shj nak try. Makan inari..nyum3x..ehehe..pastu x tau nama per..ahah..yg paling besh tuh...
aku oder orange juice..skali dia bg dlm kotak..aku pon katalah kat kwn aku tuh 'ini aku beli kat JJ nih dalam 1.20 jer nih..'..ahaha..

Skali tgk bil dia baya..6.90!!!!...aiyark..just because it is imported from Japan..huwaaa...baik aku minum ice lemon tea jenama lipton tuh..ahahahahaha....

Then, we watched angels n demon..besh!!!...cita dia ada gaks aa ansur maju...opss..unsur lawak...ehehe..pasal pertubuhan secret yg mengatakan Science adalah lg bagus dr Agama..'Illuminati'..so si Tom hanks nih kene menyiasat la..since ada 4 preferiti (paderi) yg d culk n akan d bunuh in public between 1 hour.
Besh la..lagu dia pon mcm besh..scenary dia besh..besh laa...ehee..aku bagik 4 out of 5..eheheh...lgpon ada scene tembak2 bunuh2..besh..hkhikhik..

Then hari ahad aku balik ler..bas kol 6..ticket with Intan..eheh..jumpa kat Jalan duta lah jwbnyer...aku ada nak kene submit kat member..tp x ingat kat saper..huhuh...
aku anta jelah kat sumer..ehehe

apa2 pon....x saba nak balik ke sini balik..just 2 more weeks..eheheh...b4 cuti sekolah..

but ming dpn..ada macro teaching english....aiyark..n micro teaching muzik..yg lepas..hanya micro teaching math jer..hahaha..

be prepared for mr raja, arfah..huhhuhu he is our coordinator n our lecturer for practicum..huhuhu...

okehlaa..bubye...salam..see u in nxt chit chat..

No comments: