Tuesday, April 28, 2009

School Based Experience (SBE)

Salam...

hr nih nak menulis pasal pengalaman aku menjalani SBE selama 2 hari dah di Sekolah Kebangsaan Convent Butterworth (SKCB). Hari 1st day pegi..around kol 6.45 aku dah tunggu depan blok Budiman utk d jemput oleh Lay Hoon utk g sek tuh. Kami sumer iaitu aku, Fain ngan Lay Hoon g sana around kol 6.50 gaks aa...so ktorng g sampai2 dlm kol 7.18 am..awal gaks tuh..x lah jauh sngt pon kan?..

Pastu..kami sumer sampai dlm area2 org dah nak prepare utk perhimpunan hari Isnin lah kan..tgk2 skali ngan ktorng SBE nih bdk2 opsyen BM..ahaha..kenal sngt..Bad, Nazmi, Kak Ida ngan Kak Mazura

PAstu 1st day sampai mcm tatau nak wat per..dok jumpa ngan GB, GPK1, GPK Ko..ngan sapa2 cikgu lah yg ada situ..dok borak2 kenalkan diri lah..

Kami d tempatkan d belakang sumer..dlm 7 org sumer. Sek tuh sek all girls..jd bila derang tgk cikgu lelaki nih...derang excited lah sket..ehehe

Lgpon sek tuh power english..huhuhu
bdk2 thn satu pon dah 'skipping'..ahahaha...mcm ner tuh??
Tp bagus gaks..ehehhe...n sib baik sngt x mintak sek tuh utk praktikum..ehehe..bagus kah?

So kami sumer d beri teacher2 utk d interview...ehehe...aku amek Mdm Desirani a/p Kandiah...dia local n stay kat sebrang jaya. Aku tanya sket2 jer psl dia..esok nak sambung balik..eheheh

Hr nih apa jer wat...mcm bazir masa pon ada..nak g tgk kelas2 lah esok kot..hehehe...nak masuk gaks..tanya2 member derang dah masuk kelas..ada yg relief kelas..huhuh..mcm jeles pon ada gaks..huhuhu

okeh laa...aku mls nak taip panjang2..bkn byk pon lagik nak tulis..ahaha

wokeh..later aku hapdate lagik..ehehe
bubye..salam..daa

No comments: