Sunday, April 26, 2009

Bermain seharian...ehehhe

hari Sabtu hr tuh..aku bermain seharian ngan rumet..ehehhe..
awal2 pg tuh, ktorng kuar around kol 11 am (x ler pagi sngt..eheh) pas dah basuh2 baju..dah kemas2 bilik..brg sumer..

1st place ktorng g..as usual..Tesco..pi makan dan g draw some money b4 spending it....ahaha..
Then after breakfast kat kfc (x leh blah...) aku makan x habis pon..sbb dah jemu mkn food court..x tau nak mkn per..ehehe..kami pon on da way lah g Pacific to play bowling. Actually aku yg nak men sngt...Imah just temankan jer..eheheh..maklumlah aku nih dah almost 1 yr x usik bola bowling tuh..huhu...last men ngan Kak Dila masa kje kat SKDUA. Dah lama x men pon..alhamdulillah..score elok lagik..wpon mcm rendah jer..dlm 122 jer. But okeh lah kan..huhu..

On da way nak g cari Pacific tuh sesat gaks..eheheh...kene u-turn balik..ehehe.

Pastu g beli apa jer pon kat sana..aku mcm ada berkenan baju...huhu..tp mcm x penting coz tuh baju berjalan2 jer..bkn baju utk bekerja kat skolah..huhu..tp baju tuh mmg la comey..huhuhu...

Then..ktorng g Jusco Perda plaks..sajer sbb aku nak mkn Big Apple..nyum2..makan yg apakenamanya tuh...dlm dia ada peanut butter ngan chococino..nyum2..shedap..ehehe..
Pastu g balik Tesco sbb nak beli something brngn komputer..ehehe..balik2 situ gaks..adeh..

ha..aku dah amek gamba dah..utk posting nnt..huhu..kene siap blazer..sib baik muka okeh jer time nih..pimples pon x naik...huhuhu..risau gaks..

Pas 2, malam aku mintak Imah teman g beli makan kat kedai depan tuh...huhuhu...ha..ada kes nih..huhu...aku reverse kete masa nak balik..dok dlm kete borak2 ngan Imah..x seda langsung bunyi sensor..huhu..DUSH...terlanggar kete Mizi..(bdk KS)..dah la aku kenal..sib baik terlanggar kete kancil belakang yang plastic tuh..huhu..kete aku!!!!...calar sket!!!...
mlm tuh terus x da mood..sedih giler..wpon calar d kete sket....calar d hati sangat ler banayak..huuhuhu...sedih giler..
Malam tuh aku terus x da mood..huhu..terus tdo..x mau bangun lah..huhuhu..sedey laa....huhuhu..

tuh ja..later i sambung k..ehehe
nak p amek Fain nih..kat btworth...okeh..daaa

esok dah start SBE...g sekolah 10 hari..huhuhu

GANBATTE!!!!

No comments: