Friday, January 2, 2009

My Last Day as a PGS...

Hr nih adalah hari terakhir aku berkhidmat sebagai PGS di SK Datuk Undang Abdullah, N9...huhu..sedey la plaks...

Hari nih..pagi2 lagi (8.30..ehehe) aku dah masuk sek, prepare segala brangan..fail2 yg akan ditinggalkan utk sekolah tgk..dan simpan. ramai jer cikgu hari nih yg datang since kata nak mengemas bilik darjah utk kemasukan sekolah pada 5 hb nih..welcome to the year 2009!!!

Well..aku akan berangkat ke Penang pd 10 hb nih, aku akan daftar pd 12 hb. Aku apa pun tak prepare lagik..x-ray x buat, med cekap x buat..ehehe..harap2 sempat lah jugak kan. Sijil2 x da cop abis lagik...ehehe

So..hr nih aku kene hantar segala brngn ke PGS terdekat..PGS Kampai, CD..aku dah pass td 6 nb, 1 digicam ngan 5 webcam n headphone..utk simpanan dia until next PGS akan menggantikan tmpt aku nnt. So..as a precautious..aku dah mintak dia sign agreement, surat pengesahan penerimaan brng tersebut..supaya nnt x lah GITN carik aku if ada yg x cukup yer dak?..ehehe

Td aku g TNB utk tuka nama elektrik nih n g mana lagik ek...g umah ex-GB, Pn Zaitun...jumpa anak dia n cucu dia..bulatnyer mata bdk tuh..huhuhu. dlm 9 bln kot..

Aku skrg nih tinggal nak packing barang jer utk balik ahad nih..huhu...mcm malas pon ada..
bilalah nak rajin ek?..

eheh...apa nak bwk ke sana pon masih blur2 lagik..so nnt aku fikirkan bila aku dah balik kl nnt.
Okeh?..bubye..see u in KL..:)

No comments: