Wednesday, January 7, 2009

byknyer jalan hari nih...huhu

Okeh...lama x menulis plaks...

aper ek..hmm..hr nih byk g jalan n byk jugak aktiviti menunggu telah pon berlaku....

first..aku bgn pagi..jog wif my abah sekeliling tmn...
after that, aku g bersiap nak hantar kete utk d cuci kat samudra...aku cuci..all..dalam, luar, enjin n wax skali dlm 80 hinggit..huhuhu...sbb bayangkan aku x basuh dekat 3 minggu...berkeladak kete..dah la lalu jalan bertar, pasir tanah n lecak selalu. Lama gaks aa tunggu utk siap sumer..but puas hati lah jugak kan..dlm 1.30 tgh siap. Then aku g gunting rambut kat sri gombak plaks...aku potong biaser jer...tp auntie tuh kata i looks like 18 yrs old..ehehe...bler aku kata, im almost 26 la...dia tergezut. Either dia buat2 or dia mmg real tergezut...tp aku still happy dgr la..ehehehe.

Then, dlm kol 2 lebih, aku bergerak ke nak serbis kete aku..dah almost 10,000 km dah nie...X lah lama sngt aku tunggu....dlm 1 hr jugak lah..kira okeh la kan.

Then bygkan..dr pagi aku x mkn aper2..dlm kol 4 lebih sampai umah..aku br nak makan...huhu...lapaq giler lah. Abah masak bihun goreng...sedap..ehehe. Baguih abah aku kan..wish i will have a husband like that someday.

Ptg tuh..mak ajak aku g carrefour kat w.maju. So, after mak ngan akk aku balik..kami sumer g lah. Abah aku x join coz dia ader perjumpaan ngan ex-schoolmate dia (STAROBA) mlm tuh. So, aku, mak ngan akk aku g lah c4. Aku beli baju putih lengan panjang n suar track. Then aku beli kasut hitam n sport shoes.

Aper lagik ek..sampai umah kol 10. mengantuk gaks aa nih..huhuhu

So..hr nih byk berjalan jer keje aku...
esok nak g beli brng lg sket..td pakai my mom's punya duit...now ada brng2 yg pakai duit aku lah plaks...ehehe

So..esok same thing...bgn, jogging wif my abah..n nak check2 barang lah kot2 ada tertinggal...

Adios...

No comments: