Sunday, January 25, 2009

A New Year...

Wassap2...lama dah x menulis kan...
well..x terlambat kan nak wish Happy New Year 2009, selamat menyambut Maal Hijrah...n Happy Chinese New Year!!!...

hmm...skrg ape ek..mcm2 dah berlaku..so byk gaks aa nak menulis nih. Skrg aku dah tuka keje..now im going to be a teacher...huhu..really cant imagine how am i going to teach students...huhu...sedagkan masa blaja kat U dulu pon..masa nak aja member2 pon derang kata aku cakap belit2..susah nak paham..ahahahha

Well, skrg aku masuk maktab IPGM kampus Tuanku Bainun...ehehe kat penang..not in pulau taww...kat darat lagik..selamat2...huhu

Aku amek TESL...pengajian Inggeris..meaning after this, i will becoming a teacher..huhu..
Minor aku...math n muzik..ahaha..me aja bdk2 tiup rekoder..huhu...aku pon x hapal note..nak aja bdk2..huhu..maaf..gue kurang mahir buk..

So, apa yg aku leh ceritakan..we'll sumer ada dlm 17 org jer amek PI/MT/MU (Pengajian Inggeris/Mathematik/Muzik) nih...aku, intan, yaty, fara, kak Ze, Kak Wan, Kak Ana, Kak Ani, Husna, Shida, Prema, Priya, Jayn, Sok Sia, Lay Hoon, Perakash and our Ketua Kelas, Zul.

So..sumer mcm gila2 jer..they all sumer keje dah bagus dulu2..ada yg berpengalaman jadik cikgu lah..architect lah, engineer lah...mcm2 ler..huhu..aku jugak yg simple i think.

So, ktorng sini kene amek unit beruniform dan sukan..which is the part i like the most..eheh..guess what??...Aku dpt jadik pengakap balik..(last masa dr. 6 ) n aku men futsal...ehehe
Rumah, aku dinamik...n tuh jer kot..
Now aku dok kat hostel..which dosent look like hostel..much more like a dorm lah..so..x pe..at least aku x kene dok luar.

Skrg nih, ktorng cuti for cny..1 week..yeah..ehehe...tp keje berlambak2 nak hampus..huhuhu...mcm bdk2 sek balik jer dah..huhu
byk nak buat presentation..assignments n 1 week after the cny break, ada BIG (Bina Insan Guru)..mcm perkhemahan la..kat perak..kene wat kayak, rafting, jungle trek..sumer laa...huhu

X per..ini yg aku tunggu2 selama nih pon..ehehe...dulu masa belaja kat U x aktif sngt..now its my time to enjoy my last campus life...ehehe..pas nih dah x da dah campus life kan..even kalo amek master pon...bkn dok mcm hostel dah kan??...eheheh

okeh ler..aku pon skrg x sihat..jangkit demam ngan yaty aa nih..ngan priya..huhu...aku batuk2 n selsema...selsema dah kurang dah..now batuk2 jer. So..i will see u guys later k..do stop by to read my stories..wpon x ramai jer tahu..ehehe..

wokeh..adious berambus..daa...ehehe

No comments: