Sunday, August 15, 2010

Me..MMU..n Japanese Craziness...

Salam...

tiba2 nak letak pic masa kat MMU (Multimedia University) dulu...
masa tuh aku nih active dlm EMINA club...
what's EMINA stands for?

ehehe...EMINA nih..diterbalikkan spelling dia from ANIME...of course Japanese animation ler...
like Naruto, Bleach, Azumanga Daioh, byk laa...huhu..
n classic..Dragon Ball (Dragon ball ada 7 biji kesemuanya...eheh)

so..on my final year in MMU, Bc. IT (Hons) Data Comm....aku pon terlibat dlm event nih..

GACC'06 : Games Anime Comic Circle
...ala2 exhibition..ada cosplay (pakai costume dlm citer comic), ada games (Takken, Fifa, etc)..ada pameran...ada manga2 (japanese comic) ada jualan..macam2 ler..

so..me n my anime lovers friends..Yanty and Ecah...pun join skali..ehehe..some of my memorable pics there..



me n naruto cosplayers



Yanty, me n Ecah




me n Yanty masa tgh siapkan bckdrop GACC



me n Death Note's Cosplayers (Kiba n L)




me n Devil May Cry Cosplayer





me n Naruto Cosplayers






me n Tsubasa Chronicle Cosplayer




me n Ouran High School Host Club Cosplayer
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
not only i took some pics with the cosplayers..
but...
i also did cosplayed..ehehe
.
.
.
.
as what character?
.
.
.
.
as Orihime (Bleach)
.
.
.
.
.

me n Eileen (ex-president of EMINA)
she is the person who borrowed me the wig.




me n our BIG Guest for GACC'07
(don't remember his (org Jepun..khas d jemput) name..
but is is one of the famous seiyuu for anime)
seiyuu: pelakon suara



me (up close n personal) with Yanty



Nie ada pics lagi..tapi dalam scene yg berlainan..ada Japanese Cultural Events di MMU (i'm so crazy 'bout Japan at that time..ehehe)..mengambil pics dengan YUKATA (Japanese pakaian musim panas)...me n Jismin (my ex-roommate)



me n Jismin d blakang library




me di depan pokok ala2 pokok Sakura
(actually depan library je)

miss my MMU days...all bloods, sweats n tears...including ups n down..rindunya...


love MMU..:)

1 comment:

zainina said...

arfah-rihime? hahahahahahhaa~
anyway, it was a nice experience...lame sgt x tgk anime, i cant even imagine what character i should cosplay as...