Sunday, May 23, 2010

Turun berat?...

Salam..

tinggal less than 12 days jer nak kawen nih..ramai dok tanya rasa mcm ner?...
well..tell the truth x da rasa nak kawen pon..ahaha..rasa nak cuti tuh melebihi segala-galanya..

x saba nak balik umah...nak rehat..g jogging balik wif parents..makan breakfast ngan derang..nasi lemak ayam kampung ker..menziarahi kubur kaklong yang dekat 2 bulan aku x jenguk..huhu

Well....aku mula2nyer nak diet konon2nyer utk menguruskan badan n dalam masa yg sama nak nampak cun aa konon2nyer dlm wedding dress nnt...dlm 2 minggu jer aku bertahan utk makan nasi seminggu 2 kali...last2 makan nasi dekat 4-5 kali dlm seminggu jugak..lapa maa..otak keje..badan gerak..pastu perut keroncong la jwbnyer..huhu

aku awalnyer berat dlm 50.8 kg....now setelah diet (lbih kurang la..kadang2 tuh mkn lewat malam lagik) dah jadi dlm 48.3 kg skrg...oke la..nak ideal weight dlm 46..adeh...macam ner nak sampai tuh..

aku start diet bln 4..skrg dah masuk akhir bln 5...kira 1 month 1 kg la..oke laa..x mendadak kan?

now nak maintain je lah..x sanggup nak turun lagik..ehehe..

haih..nak balik ke dak wesak nih...

balik..
.
.
tak..
.
.
balik..
.
.
tak..

tak balik lah kot...huhu...coz aku mebi cuti dlm khamis..so..

sekolah minggu depan isnin - khamis
then aku isnin - rabu...so x pe lah..bertahan k..
aja aja fighting!!

No comments: