Sunday, May 23, 2010

Sambutan Hari Guru SK Sri Rengit 2010

Salam...

pada 17 Mei hari tuh..hari Isnin adalah sambutan Hari Guru Peringkat Sekolah utk SKSR...hmm..aku pon terlibatlah sama kan?..ehe

tugas aku pd hari tuh adalah host permainan acara dewan utk guru-guru (aku x leh main skali..huhu)

so..sbb byk permainan..aku pon susah nak amek gamba...nih jer yg aku sempat amek..

enjoy..





1. Dalam dewan...semua berkumpul dulu..




2. Cikgu Maimunah dan Cikgu Hazidah




3. Cikgu Haida dapat hadiah banyak tuh..ehehe (yer ker?)




4. Teacher Arfah pon x mau ketinggalan jugak tuh..




5. Pastu...ada acara padang n dewan..tp x da pic la..huhu

tinggal acara makan jer ada masa nak amek pic






6. Nilah hasil yang Teacher Arfah berjaya kutip dari pelajar-pelajar SKSR
ehehe...thanks to all!!..muah




SELAMAT HARI GURU 2010

kepada semua guru - guru dan pendidik di seluruh

MALAYSIA

2 comments:

Mia-Ina said...

wah blog dh bertukar rupa.i like the design la...

P/s: ble tgk cikgu lain dpt hadiah byk...itu lah beza dgn kami guru pemulihan..hadiah plg sikit sekali..tp, ia dh jd lali. yg ptg budak lulus & msk kelas biasa..hehe

:: Mily :: said...

ha ah..dah tuka rupa..bosan kalo dah lama x tuka template..

ehe..x per..yg penting bkn hadiah..yg penting derang blaja rajin2 jer..jadi pandai..huuhu