Wednesday, December 24, 2008

heart?..i don't have any...

well..pg tadi aku dah check keputusan KPLI aku melalui online..n i get it. So...aku kene g kat Penang jugak, Institut Perguruan Tuanku Bainun, Penang. Sib baik bkn atas pulau...kat darat lagik.

So, pg tadi aku dah menyiapkan modul movie maker, n tgh wat modul gmail laks. Pastu aku dah anta surat resigned kat cik Mar..n she accepts it..although i dont know weather the HR will approve it or not. But i will pass my nb n all the GITN stuff to SK Kampai punya PGS..en CD.

About the KPLI...ramai jer geng aku yg dpt..mcm philo, amin. amin dpt kat bangi, philo balik ke s'wak balik...aku jugak yg g penang. Amin rejek kata dia dpt keje kat Intel..well if it was me, i will reject it too.. yer dak?

So..td byk mcm bertanya situ sini psl apa nak buat..pas nih nak pas nb kat sapa..nak serahkan keje kat sape...ape2jelah.

So, td mintak kat cik mar supaya amek pgs lelaki yg ganti org..sbb bleh dia tumpang dok ngan c.hadi n c.zainuri tuh...sbb x pasti kak dila akan dok sini atau x...since cikgu baru nak rumah tuh kalo leh. Sian plaks kat dia...ada family..dok sementara kat umah parents..susah sket...

So..kalo ikut..berenti 2 hb..b4 sek masuk..ehehe
Tp keje kene wat dulu...nak format nb lagik..wat dual boot try test error jelah jwbnyer...

so..selamat berjaya..Teacher!!

No comments: