Wednesday, February 24, 2010

Bitter sweet...:)

Salam...

lama x hapdate plaks...ehehe..padahal baru beberapa hari jer pon..
macam2 dah berlaku since balik dari cuti..well i would say that its a mixture of feelings..
^bitter sweet^..eheh..

Well..as usual, malam ada nite class...for UPSR..hmm..for both classes (6B : Monday n 6J: Tuesday)
Hmm...for me, class malam nih x da la menjadi beban coz it's a relaxing sessions...kita just focus on how to answer and how to get the answer n also like a small motivations laa...bg semangat, bg derang rasa they can do it..n bukan sesekali utk menjadikan mereka stress. That's my main point la..makes learning fun..:)

This r some pics that sempat d rakamkan...tp lupa nak snap pics of 6B..:D
later dah ada..aku hapload k..:)


:: konon2 rajin la nih..(aku yg suruh :P ) ::


:: aiya..ini budak suka enteprem... ::


:: budak2 ppn yg rajin..(nih aku x suruh :P) ::


eheh..nih la pic yg aku suruh derang buat2 rajin..tp ada jugak budak2 yg nakal..adeh..suka naa enteprem..:P

since aku pon aja budak2 pre-school..minggu nih wat tema ' My Neighbourhood '...so aku melukislah kawasan kejiranan..y x guna abm yg ada kat pre-school?..sbb ini tajuk baru tahun nih ada..so x da la abm yg dah siap..so i need to create it myself..



:: nih hampir siap.. ::


:: uiks..nih patut blom siap..:P ::

okeh la..apa2 hal nnt aku hapdate..
hr nih bdk2 4J wat presentation psl ciri2 keselamatan dalam rumah..n they really improved alot..i mean A LOT.

seronok tgk derang boleh jadik leader n penolong n at same time..

" what's gonna work?..teamwork!! "

okeh laa...see u later..ciao bebeh..

No comments: