Sunday, January 17, 2010

Memories...

Salam...
Hari nih hari Ahad..apa nak buat ek?...opps..dah malam pon..x yah la nak fikir apapun dah..ehehe
takat wat lesson plan..huhu..sib baik SKSR ni RPH dia anta setiap Isnin..so..lege lah sikit..ehehe..ada sabtu ahad nak buat apa2 pun...cuma skrg nih aku x dpt lg buku teks yg lengkap la..sbb ada yg x cukup lagi..huhu..jadi kadang2 tuh kene refer buku budak2.

Still batuk ngan selsema tuh wujud lagi dlm badan nih...nak balik umah..huhu..tp dah kata dah..mak x bagi balik..huhu..siap ala2 nak bergaduh ja.."nape mak x bg balik?" tanya aku.."kesain lah kat mak, x yah la balik..nnt kalo nomi dah balik, abah x mau la dtg sana minggu depan.."
as a obedient daughter..kenelah ikut gaks arahan mak aku walaupon permintaan dia agak peliks sket..x bagi balik umah..huhuhu...mak x rindu aku kot..huhuhu..sedey aaa

eheh..konon emosi lah tuh..eleh..poyo laa..

pastu smlm, sabtu..bersamaan kol 12 tgh hari..aku dah menumbuk lesung batu di rumah (ingat azzah husna jer ada lesung batu?)..menumbuk campuran ikan bilis, bawang merah ngan cili merah..nak wat tumis nasi goreng..nyum3x..
nasi aku di sisikan dengan ikan bilis, carrot, sayur sawi ngan salad..ahaha..janji aku x lapo yer dak?...
makan ngan osmate...eheh..dah mengambil barang2 k.Faz..mari k ita ganti..len kali leh guna gaks..ehehe..

Apa lagi ek...hmm..esok adalah hari perhimpunan KoKurikulum..so kene pakai uniform gerko..since aku dah jadi Puteri Islam (huhu...y me??) aku mana der baju dia lagik...so..akan ku pakai jugaklah baju pengakap tuh. Wlaupon x da topi..eheheh

So..dah almost nak masuk minggu ke3...n still trying to mix around..huhu..x da kereta nih susah laa..nak gerak ke hulu hilir pon agak terbatas...harap2 minggu depan dah boleh bawak kete..tp kalo bawak pon..guna kete arwah sis sbb abah kata senang..kecik je..for me, it's oke jer...janji aku leh bawak g batu pahat ka (i jeles ngan 2 org tuh..) nak gaks g care4..huhu...sini apa jer yg ada..pasaraya eng hiap seng (kedai ala2 borong cina dulu2)...kalo nak kdekat grand2 sket..bleh la gi Parit Raja..ada lah KFC, Guardian...kal nak kene lg grand..kene g bt pahat ler..huhu...

Apa lgi ek..hmm..wedding preparations?...x buat satu apa pon lagik..tunggu cuti raya cini ni..baru nak g kursus kahwen..lain2 tunggu bulan 3 baru nak tempah kad, baju, pelamin bagai tuh...huhu..asal aku mcm relax jer nih?...

okelah..nak sambung wat rph lagik..ada hari jumaat x wat..ehehe...pastu kalo rajin..wat until hari selasa ka..rabu ka..pon oke gaks kan?..sbb nnt sabtu minggu dpan..famili nak turun..nak shopping kat ayer hitam..so..mesti xda masa nak wat..
oke lah..see u later..
bubye..
salam..

No comments: