Monday, November 26, 2012

Majlis perpisahan GPK HEM @ Jamuan akhir tahun at Sunway Putra Hotel KL

Salam...

Hari 1st day start cuti sekolah..10 hb 11 ada buat majlis persaraan GPK HEM SKTSG, Datin Hjh Basariyah at Sunway Putra Hotel. Aku dah plan nk bawa skali hubby and since dia bleh join, aku leh la bawa Afiq Haiqal. Sbb, senang nk jaga Afiq nnt..hehe..mama leh makan byk2..ayah pgg Afiq.. :P

So, jamuan tuh start around 1 pm...but skali yg folo aku g is Kak Pojie, Kak Zarina, Chiah and Sis Nirmala. Derang tunggu di sekolah, n promised to meet them around 12pm. Tp..since ayah Afiq tuh br sampai dr ofis (keje malam sblomnye sampai trtdo dlm ofis)..dia pon membuta dulu..sambil ditemani Afiq yg mmg dah tdo balik. Skrg Afiq suka bgn pagi2..kol 6.30 bgn..kol 10-11 dia tdo balik.

Aku bersiap kemas sbb kata hubby nk balik Serting kejap after jamuan tuh..so packing2 lh barang2 Afiq n our clothes dulu siap2..after jamuan baru angkat masuk brg2 nih. Sedap2 kemas..xseda dah almost 11.30..janji nk juma nih kol 12 kt sekolah..terkocoh2 lh aku mandi..kejut hubby n Afiq haiqal skali. Sempat anta sms kat Kak Pojie kata lambat sket,..huhuhu..sory sngt2 kat kawan2 yg dah tunggu tu..sbb ktorng sampai hampir2 kol 1pm..huhuhu. Sib baik jln ke sana x jem..jd ktorng sampai dlm kol 1.30pm..xlh lama sngt kan?...makan2...borak2..so..enjoy the pics 1st k..


antara mknan yang diambil..nyum2

Guru Kelas 4 & 1 Tangkas

3 of us..

Pastu..sampai rumah dalam kol 5 lbh..Afiq Haiqal pon dah rengek2 ngantuk..dia pon tdo. Last2 konon2 nk balik Serting..xjadi sbb ayahnyer pon tdo skali..huhuhu..

Malam aku kene masak sbb hubby mls nk kuar..sbbkn apa2 pon dah byk habis dlm fridge..aku pon masak sayur + telur dadar + sardine je..hahaha....makan habis gaks..

Esoknya..ahad, my hubby kene g outstation lagik...huhuhu..sedihnya..dia ke Pahang pulaks sampai hari rabu baru balik. Tinggalah aku n Afiq Haiqal je..sbb atuk n nenek g melawat cucu baru mereka di Kuantan. Derang pg dari hari Sabtu - Khamis.
Hari isnin..aku dah bosan nk mkn nasi..aku angkut Afiq ke Giant. Kita jalan2 berdua je kan..heheh..Afiq jadi budak yg baik..duk diam jer kt seblah..ehehe

Afiq Haiqal yg dok diam je...:)

Jadi..aku dok berdua je di rumah..sampai hari Rabu..my hubby call around kol 5 ptg.."Abg dah sampai KL dah nih..ayg siap2 k..kita balik Serting mlm nih juga k. Abg dpt cuti dah nih"..."Ok"..tu je jwb aku...
Apalagi..siap2 mandi Afiq haiqal, bg mamam nasi dulu...kemas2 baju semua..sambil tunggu hubby balik. Dalam hati..gembiranya..sbb dah beberapa hari x jumpa..rindu..huhuhu.

Jadi..nnt aku sambung post lagi ye..hehehe..lain citer dah..:)





2 comments:

Farah I. said...

update cite lg tau...

:: Mily :: said...

insyaAllah...
lama x menulis..huhuu..nie pon biarkan Afiq bermain sorang2..huhu