Friday, February 11, 2011

He's not here anymore....but my new love will stay with me...

Salam...

malam tadi dlm kol 8 dia bertolak balik ke PD...

he smsed me when he arrived just now...
"Ayg, syg dah sampai PD"....how i wish he was here with me...

haih..tu lah masalahnya bila kita dah dekat..n when we are far again..
it's hard to accept...

nasib ada baby dlm perut dok teman mama dia hari2...love u my new sweetheart...

skrg bby lagi rajin tendang2 dalam nih..kadang2..sampai nk mengiring pon dia marah..sempt dah ker dlm tuh?...
asal mengiring jer dia tendang2..
mengiring ke kiri..dia tendang sisi kiri...terasa sakit..alih la mengiring ke kanan..dia dok tendang kanan...last2 kene tido tegak lah jugak mama dia nih...huhuhu

kadang2 siap men tanya2 lagi baby.."buat apa dalam tuh?..main ek?.." tuh suka tanya bila dia aktif sngt gerak..x berhenti2...but it really feels good..x saba nk usik baby secara terus...

now, today..officially dah 6 bulan....dah tinggal lg 3 bulan jer....dub..dab..dub..dab...

pg tadi borak2 ngan hubby...tanya dia..
"nnt masa ayg bersalin, syg x da lah nak teman kan?...kalau ayg bersalin pagi2 buta..mesti syg x da.."

lalu hubby pon jawab..
"ishk..syg time tuh mintak cuti awal awal la sblom tarikh nak due..dok teman ayg la.."

huhu....

but i'm glad at least i'm here living with my parents....they will definitely take good care of me...like i'm still the baby of the family....ehehe

sayang mak..abah...
tapi sayang lagi suami..ehehe... :p

3 comments:

f a i z a h 's said...

saba la cikpah...btol! at least ada parents..best pe dok dgn parents rasa cam bujang lg...hihi :D apa2 pn dugaan ni membuatkan cikpah n ur baby jadi lbh tabah+kuat! :)

Hana Farhana said...

waa.. so sweet.
Semoga terus bahagia dengan insan tsyg:)

Cik Shiqa said...

pah, suka ayat last tuh.hehehe